ائتلاف سعودی بین آتش بس طبق مطالبات یمن یا جنگ یکی را انتخاب
کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ائتلاف سعودی بین آتش بس طبق مطالبات یمن یا جنگ یکی را انتخاب
کند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از المسیره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز انقلاب ۱۴ اکتبر پیام تبریکی را به مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن ارسال کرد.
بر اساس این گزارش، سرلشکر محمد ناصر العاطفی در این پیام تاکید کرد: رویارویی امروز ما با کشورهای متجاوز یک گزینه راهبردی است که بازگشتی ندارد چرا که تاریخ، تمدن، عقیده، اخلاق و مبانی و ارزش‌های ما تسلیم شدن در مقابل استعمارگران و طاغوت را برنمی تابد.
در این پیام آمده است: ما به خوبی می د انیم که دشمن سعودی-اماراتی-آمریکایی-انگلیسی پس از آنکه در میادین رویارویی با شکست مواجه شد سعی کرد از آتش بس به عنوان پوششی استفاده کند که در سایه آن دست به اقداماتی بدتر از جنگ نظامی در زمینه اقتصادی و انسانی بزند.
وی همچنین افزود که هدف اصلی دشمن تخریب و نابودی یمن و چپاول ثروت‌های آن و احیای استعمار با شکل و شمایل و نام جدید است.
وزیر دفاع یمن تصریح کرد: ما همچنان به شروط خود پایبند خواهیم ماند، یا آتش بسی که مطالبات مردم یمن را محقق سازد یا جنگی که ملت مظلوم ما در آن پیروز شده و به فضل خون شهدا و تمام بی گناهان به حقوق و ثروت‌های خود دست می‌یابند.
سرلشکر العاطفی در عین حال درباره تشدید درگیری‌های نظامی هشدار داده و افزود که هشدارهای رهبران انقلابی یمن از جمله عبدالملک بدرالدین الحوثی امتداد و ابعاد دیگری هم دارد و یمنی‌ها حرفی را که بزنند عملی می‌کنند. امیدوارم از خبر ائتلاف سعودی بین آتش بس طبق مطالبات یمن یا جنگ یکی را انتخاب
کند
راضی بوده باشید.

ائتلاف سعودی بین آتش بس طبق مطالبات یمن یا جنگ یکی را انتخاب
کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۴ ۰۲:۴۳:۰۷