آموزش و پرورش استان ایلام در حوادث اخیر موفق عمل کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آموزش و پرورش استان ایلام در حوادث اخیر موفق عمل کرد به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار جمال شاکرمی عصر یکشنبه در همایش فرهنگیان انقلابی از زحمات معلمان و آموزش و پرورش استان ایلام تقدیر کرد و گفت: فتنه اخیر به لحاظ پیچیدگی و ترکیبی بودن و سختی کار، از سایر فتنه‌های قبلی سخت‌تر بود و اکثر کسانی که کف میدان بوده‌اند، فریب خورده و تحت القائات و تاثیرات فضای رسانه‌ای قرار گرفته بودند.
وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی حمله به باورها و ذهن‌ها برای تاثیرگذاری به تاکتیک‌ها و راهبردها صورت می‌گیرد، اظهار داشت: دشمنان جنگ ترکیبی علیه ما راه انداختند و بر روی باورها و اعتماد مردم کار کردند و باید توجه داشت همان طور که جنگ ترکیبی همه جانبه بود، قاعدتاً باید دفاع در برابر آن نیز همه جانبه باشد.
وی افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، جهاد تبیین مهمترین وظیفه‌ای است که بر دوش شما فرهنگیان عزیز است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: در مقابله با دشمنان باید به نصرت الهی اعتقاد راسخ داشت و اینکه الان در مرحله پسا آشوب هستیم این همان نصرت الهی است.
سردار شاکرمی با اشاره به اینکه آشوب‌های قومیتی و جزیره‌ای عمل کردن و جداکردن کردستان و سیستان و بلوچستان، جزو برنامه‌های دشمنان بود و دشمنان صرفاً منتظر بهانه برای شروع آشوب‌ها بودند، خاطرنشان ساخت: بخش اعظمی از عملیات اجرایی آشوب‌های اخیر کار سرویس‌های جاسوسی بیگانه بود و آنها همه توان خود را به صحنه آوردند.
وی با بیان اینکه اسناد و مدارک مهمی از نقش آفرینی همه جانبه آمریکا در این آشوب‌ها وجود دارد، تصریح کرد: رویکرد آمریکایی‌ها در برابر ایران ثابت اما تاکتیک‌های آنها متفاوت است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها یک وقتی ملت را در برابر دولت قرار می‌دهند که می‌شود مشروعیت زدایی، یک وقتی ملت را در برابر ملت قرار می‌دهند که می‌شود دو قطبی سازی، اضافه کرد: برای این اغتشاشات پنج سال کار کردند و مقاطعی را از قبل هم انتخاب کردند که اغتشاشات را آن مواقع انجام بدهند ولی نتوانستند.
سردار جمال شاکرمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان و مجموعه آموزش و پرورش تأکید کرد: من کف پای معلمان زحمتکشی را که برای تربیت دانش آموزان و برای اعتلای ایران به ویژه در اتفاقات اخیر که دشمن دل به تعطیلی کشاندن مدارس داشت و آنها مانع تحقق آرزوی آنان شدند، می بوسم.
وی با بیان اینکه معلمان با بصیرتی که دارند، می‌توانند باعث سعادت دانش آموزان شده و کشور را از خطرات بزرگ حفظ کنند، تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان ایلام در مدیریت حوادث اخیر موفق عمل کرد و این جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم از خبر آموزش و پرورش استان ایلام در حوادث اخیر موفق عمل کرد راضی بوده باشید.

آموزش و پرورش استان ایلام در حوادث اخیر موفق عمل کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۵:۰۹