آموزش‌های مهارتی به عشایر و روستاییان خوزستان ارائه
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آموزش‌های مهارتی به عشایر و روستاییان خوزستان ارائه
شد
جلیل بیت مشعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام تاکید کرد: آموزش‌های مهارتی ویژه عشایر و روستاییان در استان خوزستان متناسب با شرایط اقلیمی و برابر با نیازسنجی‌های صورت گرفته برگزار شده به گونه‌ای که از ابتدای سال جاری بیش از ۱۹۵ هزار ساعت آموزش در بخش روستایی و ۳۰ هزار ساعت دیگر در بخش عشایری انجام شده است.
وی به اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با شرایط اقلیمی محل زندگی روستاییان و عشایر به منظور جلوگیری از مهاجرت به شهرها اشاره کرد و گفت: این آموزش‌ها در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و کسب و کارهای خانگی کاربردی تأثیرگذار هستند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از ۳۱ هزار ۷۰۰ مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای انجام شده است، تصریح کرد: فرآیند سنجش‌ها تاکنون به صدور ۲۱ هزار ۷۹۹ گواهینامه بین‌المللی ویژه مهارت آموزان منجر شده است.
وی بیان کرد: آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان شامل ۳۶۰ استاندارد مهارتی زیر مجموعه رشته‌های امور مالی، عمران، صنایع جوش، فناوری اطلاعات، کشاورزی، صنایع غذایی، تأسیسات، اتومکانیک، برق، صنایع دستی و ساختمان است.
بیت مشعل گفت: خوزستان دارای ۸۹۵ آموزشگاه آزاد و ۵۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی است که از این طریق آموزش‌های مهارتی به متقاضیان ارائه می‌شود. امیدوارم از خبر آموزش‌های مهارتی به عشایر و روستاییان خوزستان ارائه
شد
راضی بوده باشید.

آموزش‌های مهارتی به عشایر و روستاییان خوزستان ارائه
شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۱ ۰۲:۳۹:۲۷