آمریکا و عربستان در انتخاب رئیس جمهور لبنان دخالت می
کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آمریکا و عربستان در انتخاب رئیس جمهور لبنان دخالت می
کنند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از المنار، عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که لبنان با تحقق تمام مطالباتش در منطقه اقتصادی خود در آستانه یک پیروزی ملی، تاریخی و راهبردی قرار دارد.
بر اساس این گزارش، شیخ نبیل قاووق همچنین افزود: مذاکرات طی ۱۱ سال گذشته حتی یک متر از حقوق دریایی ما را محقق نساخت اما پس از عملیات پهپادی مقاومت معادله تغییر یافت و لبنان به تمام مطالبات خود دست یافت. این دستاورد از طریق همکاری مقاومت و موضع یکپارچه ملی حاصل شد.
شیخ نبیل قاووق در مراسمی در منطقه عیتا الشعب تصریح کرد: تمام ارکان نظامی، سیاسی و امنیتی دشمن بر پیروزی مقاومت شهادت می‌دهند اما در داخل لبنان برخی دستاورد مقاومت را انکار می‌کنند چرا که این امر آنها را آزرده خاطر می‌کند و دچار هیستیری می‌شوند.
وی پیرامون انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان هم گفت: بر لبنانی‌ها پوشیده نیست که سفارت عربستان در لبنان همچون انتخابات پارلمانی در انتخاب رئیس جمهور دخالت می‌کند و این بار این کار را مستقیماً و بدون واسطه انجام می‌دهد. برخی از نمایندگان از فشارهای سفارت عربستان و آمریکا شکایت دارند و اهانت به حاکمیت و کرامت لبنان دیگر کافی است.
شیخ نبیل قاووق همچنین تاکید کرد که دخالت‌های سفارت آمریکا و عربستان یک نتیجه در پی داشته و آن پیچیده‌تر شدن روند انتخاب رئیس جمهور است چرا که این دو سفارت و پیروان آنها در لبنان خواستار رئیس جمهوری هستند که با مقاومت رویارویی کند. امیدوارم از خبر آمریکا و عربستان در انتخاب رئیس جمهور لبنان دخالت می
کنند
راضی بوده باشید.

آمریکا و عربستان در انتخاب رئیس جمهور لبنان دخالت می
کنند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۴ ۰۲:۳۹:۱۶