آمریکا مرگ تبعه خود درحمله به مواضع تروریستهای کومله را
تایید کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آمریکا مرگ تبعه خود درحمله به مواضع تروریستهای کومله را
تایید کرد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از پایگاه النشره، وزارت امور خارجه آمریکا کشته شدن یک تبعه این کشور در حمله موشکی به گروهک‌های تجزیه طلب در اقلیم کردستان عراق را تأیید کرد.
بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که یک تبعه این کشور در حمله نیروی زمینی سپاه به مواضع تروریست‌های تجزیه طلب در شمال عراق کشته شده است.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اقدامات خرابکارانه این گروه‌های تروریست در داخل ایران، مدعی شد: ما نقض حاکمیت عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم.
وی همچنین ادعا کرد که ایالات متحده ابزارهای متعدد و روش‌های مختلفی را برای پاسخگو کردن ایران در قبال آنچه اقدامات بی ثبات کننده در منطقه نامید، در اختیار دارد.
لازم به ذکر است که در ادامه عملیات قرارگاه حمزه سید الشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه برای انهدام مراکز و محل‌های استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب تجزیه طلب در عمق اقلیم شمال عراق روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در پی تشدید شرارت‌های دامنه دار گروهک‌های تجزیه طلب و تروریست از مبدا اقلیم شمال عراق و به دنبال اثبات نقش و دخالت مستقیم، بی پرده و آشکار برخی گروهک‌های تجزیه طلب تروریستی در آشوب‌های اخیر و همچنین کشف و خنثی سازی یکی از بزرگترین دسیسه‌های خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای ایران توسط گروهک تروریستی کومله و به دنبال بی اعتنایی اقلیم شمال عراق به تذکرات و اخطارها برای برچیدن و جمع آوری مقرهای این تروریست‌ها، نیروی زمینی سپاه در واکنشی قاطع و تلافی جویانه، مراکز و مقرهای شناسایی شده آنان که مأموریت تولید و پشتیبانی از شرارت‌های اخیر را نیز دنبال می‌کردند، زیر آتش سنگین قرار داد.
این اطلاعیه ضمن تاکید بر قاطع و کوبنده بودن پاسخ‌های سپاه به شرارت‌های دنباله دار این گروهک‌های تروریستی، یادآور شد: به دنبال تداوم و شدت پیدا کردن شرارت‌ها و اقدامات تروریستی عناصر و هسته‌های گروهک‌های تروریستی از مبدا اقلیم شمال عراق به ویژه در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه و بی اثر ماندن تذکرات و هشدارها به دولت اقلیم، این نیرو سلسله عملیات‌هایی را علیه پایگاه‌ها و مقرهای در عمق این تروریست‌ها با بهره گیری از انواع موشک، پهپادهای انهدامی و رزمی آغاز و تاکنون اغلب اهداف شناسایی شده، مورد اصابت قرار گرفته و منهدم گردیده است.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است، سلسله عملیات آغاز شده تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می‌خواهیم که به مسئولیت‌های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد. امیدوارم از خبر آمریکا مرگ تبعه خود درحمله به مواضع تروریستهای کومله را
تایید کرد
راضی بوده باشید.

آمریکا مرگ تبعه خود درحمله به مواضع تروریستهای کومله را
تایید کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۳۰ ۰۲:۳۹:۳۲