آمریکا: از تمام ابزارها برای مقابله با ایران استفاده خواهیم
کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آمریکا: از تمام ابزارها برای مقابله با ایران استفاده خواهیم
کرد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن ضمن بازنگری در روابط با عربستان پس از تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، از آنچه وی «تهدید ایران» نامید غافل نخواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه اظهارات خصمانه علیه کشورمان، مدعی شد که واشنگتن از تمام ابزارها برای مقابله با اقدامات ایران استفاده خواهد کرد.
این مقام آمریکایی در عین حال از تجدیدنظر پیرامون شماری از دیدارها با مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد و افزود که برخی از این دیدارها ممکن است به تعویق بیفتد.
«جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: فکر می‌کنم رئیس جمهور «بایدن» بسیار واضح گفت که این (روابط میان ریاض و واشنگتن) رابطه‌ای است که باید به ارزیابی مجدد آن ادامه دهیم و مایل به بازبینی آن باشیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی هم گفت: ما خواهان اجرای سریع این توافق به نفع منطقه و جهان هستیم. این توافق مرحله جدیدی از همکاری منطقه‌ای و امنیت و ثبات را رقم می‌زند.
وی در عین حال افزود که توافق ترسیم مرزهای دریایی بین اسرائیل و لبنان به معنای عادی سازی روابط بین دو طرف نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره بحران اوکراین هم مدعی شد که روس‌ها درباره آمادگی برای مذاکره جدی نیستند و باید ابتدا حملات علیه غیرنظامیان را متوقف نمایند.
وی در عین حال افزود که واشنگتن به تقویت توانمندی‌های اوکراین ادامه خواهد داد. امیدوارم از خبر آمریکا: از تمام ابزارها برای مقابله با ایران استفاده خواهیم
کرد
راضی بوده باشید.

آمریکا: از تمام ابزارها برای مقابله با ایران استفاده خواهیم
کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۲ ۰۲:۴۰:۰۹