آمریکا احتمال تماس مسکو-واشنگتن در اجلاس گروه ۲۰ را رد
کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آمریکا احتمال تماس مسکو-واشنگتن در اجلاس گروه ۲۰ را رد
کرد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که انتظار نمی رود این کشور با روسیه در حاشیه اجلاس گروه بیست تماس و ارتباطی داشته باشد.
بر اساس این گزارش، ند پرایس در نشستی خبری گفت: فکر نمی کنم رایزنی هایی بین ایالات متحده و روسیه در چارچوب گروه بیست صورت گیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی پیرامون ارزیابی احتمال تماس بین روسیه و واشنگتن پیرامون فعالیت سفارت آمریکا در مسکو و افزایش شمار دیپلمات ها گفت: گمان نمی کنم این موضوع دوجانبه جزو برنامه های هیات آمریکا در گروه بیست باشد.
گفتنی است که اجلاس سران گروه بیست قرار است طی ۱۵ الی ۱۶ نوامبر جاری در جزیره بالی اندونزی برگزار شود.
این در حالی است که کاخ سفید هم پیش از این اعلام کرده بود که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در جریان اجلاس گروه بیست در بالی اندونزی ندارد.
بر اساس این گزارش، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در گفتگو با خبرنگاران گفت: او (بایدن) تصمیمی برای دیدار با ولادیمیر پوتین ندارد و امروز موضع ما این است.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیش از این گفته بود که قصد ندارد در حاشیه اجلاس آینده سران گروه بیست با پوتین دیدار کند.
این در حالی است که کاخ کرملین تا کنون به صورت رسمی اعلام نکرده است که آیا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شخصاً در این اجلاس حضور خواهد یافت یا به صورت ویدئوکنفرانس سخنرانی خواهد کرد. امیدوارم از خبر آمریکا احتمال تماس مسکو-واشنگتن در اجلاس گروه ۲۰ را رد
کرد
راضی بوده باشید.

آمریکا احتمال تماس مسکو-واشنگتن در اجلاس گروه ۲۰ را رد
کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۲ ۰۲:۴۰:۴۹