آغاز عملیات ساخت ۴۵ واحد مسکونی محروم در شهرستان شفت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آغاز عملیات ساخت ۴۵ واحد مسکونی محروم در شهرستان شفت به گزارش خبرنگار سایت احکام، عصر سه شنبه با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات ساخت ۴۵ واحد مسکونی محرومان در شهرستان شفت آغاز شد.
فرمانده سپاه شفت در این مراسم گفت: این تعداد واحد مسکونی با همکاری سپاه، کمیته امداد، گروه‌های جهادی و خیران ساخته و تحویل متقاضیان داده می‌شود.
سرهنگ احمد نقدپور هزینه ساخت هر واحد را ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ۵۰ درصد اعتبارات جذب شده از محل بودجه سپاه و کمیته امداد و بقیه با کمک گروه‌های جهادی و خیران تأمین می‌شود.
وی اضافه کرد: در مججوع بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این واحدهای مسکونی هزینه می‌شود.

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه چوب و کاغذ ایران
زاهدی وفا همچنین در حاشیه بازدید از شرکت چوب و کاغذ ایران در چوکا تالش با اشاره به مشکلات این واحد صنعتی و تولیدی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه تولید و اشتغال در این واحد انجام شده است.
وی با اشاره به افزایش تولید در این واحد افزود: اجرای طرح زراعت چوب و اشتغال زمینه رونق در این واحد تولیدی نیز شاهد هستیم.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کمبود سرمایه در گردش در این واحد تولیدی و صنعتی اشاره و اظهار کرد: اقدامات لازم برای پرداخت ۵۰ میلیارد تومان به این واحد انجام شده است. امیدوارم از خبر آغاز عملیات ساخت ۴۵ واحد مسکونی محروم در شهرستان شفت راضی بوده باشید.

آغاز عملیات ساخت ۴۵ واحد مسکونی محروم در شهرستان شفت  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۸ ۰۲:۴۲:۱۱