آغاز ساخت طولانی ‌ترین پل گردشگری در جنوب مسجدالاقصی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آغاز ساخت طولانی ‌ترین پل گردشگری در جنوب مسجدالاقصی به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ساخت پروژه طولانی ترین پل گردشگری یهودی بر فراز اراضی منطقه وادی الربابه در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد مبارک الاقصی را آغاز کرده است.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ساخت پروژه طولانی ترین پل به طول ۲۰۰ متر شروع شده است، این پل پس از عبور از بلندای شمال غربی سلوان، بخش قدیمی شهر قدس را به محله های «جبل صهیون» و «الثوری» وصل می‌کند.
منابع مذکور افزودند: چندین ارگان و نهاد صهیونیستی از جمله وزارت امور قدس، وزارت امور گردشگری، سازمان توسعه قدس، شهرداری صهیونیستی، شرکت موریت وابسته به شهرداری صهیونیستی قدس و انجمن شهرک‌سازی «العاد» در ساخت این پل مشارکت دارند.
رژیم صهیونیستی از چندین سال پیش برای بررسی خاک چندین منطقه از اراضی وادی الربابه عملیات حفاری را آغاز کرد، مردم سیلوان با آنها مقابله کردند و مانع از تکمیل حفاری شدند.
در سال ۲۰۲۰، کمیته های محلی و منطقه ای رژیم صهیونیستی پس از رد کلیه اعتراضات ارائه شده توسط مالکان زمین و نهادهای مربوطه در سیلوان به دادگاه‌های رژیم صهیونیستی، با آغاز اجرای پروژه یهودی‌ سازی موافقت کردند. امیدوارم از خبر آغاز ساخت طولانی ‌ترین پل گردشگری در جنوب مسجدالاقصی راضی بوده باشید.

آغاز ساخت طولانی ‌ترین پل گردشگری در جنوب مسجدالاقصی  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۳:۱۹