آرامش روانی و رفاهی بازنشستگان تامین شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آرامش روانی و رفاهی بازنشستگان تامین شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با انجمن بازنشستگان استان گیلان اظهار کرد: بازنشستگان قشر ارزشمند و اثرگذار جامعه هستند و نقش مهمی در تعالی نظام ایفا کردند.
وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات بازنشستگان در اولویت دولت سیزدهم است، افزود: دولت برای حل مشکلات و مطالبات بازنشستگان برنامه راهبردی را در پیش گرفته است.
استاندار گیلان با بیان اینکه انتظارات و دغدغه‌های بازنشستگان به حق است، گفت: تأمین رفاه، درمان و دستمزد بازنشستگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
عباسی با تاکید بر فراهم کردن امنیت اجتماعی و درمانی برای بازنشستگان، بیان کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان پیشگام باشند.
وی ادامه داد: بسترسازی رفاه بازنشستگان در بخش‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه آرامش روانی و رفاهی بازنشستگان باید تأمین شود، اضافه کرد: توجه به معیشت، اقتصاد و مسائل رفاهی و درمانی بازنشستگان مورد تاکید است.
عباسی با اشاره به رویکرد دولت در مردمی کردن اقتصاد، بیان کرد: برقراری عدالت اجتماعی، اقتصادی و معیشتی در جامعه از سوی دولت سیزدهم، دشمن را نگران کرده است.
وی با بیان اینکه امکانات فرهنگی و ورزشی در اختیار بازنشستگان قرار گیرد، افزود: برنامه ریزی برای ارتقای سلامت بازنشستگان باید امکان سنجی شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید قدردان آنها باشیم، گفت: نسبت به مشکلات و چالش‌های بازنشستگان دغدغه مند هستیم. امیدوارم از خبر آرامش روانی و رفاهی بازنشستگان تامین شود راضی بوده باشید.

آرامش روانی و رفاهی بازنشستگان تامین شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۷ ۰۲:۳۹:۰۰