آتش‌سوزی تهدید بزرگ شناورها در بوشهر/ ایمن‌سازی در دستور کار
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آتش‌سوزی تهدید بزرگ شناورها در بوشهر/ ایمن‌سازی در دستور کار
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، ایمان زیارتی زاده عصر جمعه در حاشیه بازدید کارگروه ایمنی و پیشگیری از حوادث بنادر استان بوشهر از بنادر گناوه و ریگ اظهار داشت: در این بازدید آخرین وضعیت بنادر گناوه و ریگ مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این بازدیدها علاوه بر شناسایی و رصد دقیق وضعیت موجود بنادر یاد شده نیازهای آنها در جهت تأمین ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی شناسایی شد.
زیارتی زاده ادامه داد: در این بازدیدها همچنین جداسازی لنج‌های تجاری و صیادی در بندر گناوه مورد تاکید قرار گرفت چراکه اکنون به دلیل کمبود فضا شناورهای تجاری و صیادی بدون رعایت فاصله از یکدیگر استقرار دارند.
لزوم جداسازی شناورها
رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این وضعیت در هنگام آتش‌سوزی تهدیدی بزرگ برای شناورها است که در همین راستا مدیریت بحران استان نسبت به جداسازی شناورها اهتمام جدی دارند.
زیارتی زاده ادامه داد: بازدید ادواری از بنادر استان در راستای شناسایی امکانات و تجهیزات گام شایانی برای به حداقل رسانی حوادث احتمالی است که با جدیت تمام دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: در همین راستا پیش از بنادر گناوه و ریگ نیز بندر دیلم مورد بازدید قرار گرفت و تجهیزات ضروری آن شناسایی شده تا در اسرع وقت نسبت به تأمین آن اقدام شود.
این بازدید با حضور مدیریت بحران استانداری بوشهر، معاون فرماندار، فرمانده انتظامی و مرزبانی گناوه و همچنین کارشناسانی از ادارات کل بنادر، شیلات، مرزبانی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام شد. امیدوارم از خبر آتش‌سوزی تهدید بزرگ شناورها در بوشهر/ ایمن‌سازی در دستور کار
است
راضی بوده باشید.

آتش‌سوزی تهدید بزرگ شناورها در بوشهر/ ایمن‌سازی در دستور کار
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۸ ۰۲:۴۰:۴۳