آب شرب گرمی برقرار است/ رفع ناپایداری‌ها در ۲ روز
گذشته

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آب شرب گرمی برقرار است/ رفع ناپایداری‌ها در ۲ روز
گذشته
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حسین مولایی عصر دوشنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت تأمین آب شرب در شهر گرمی اظهار کرد: به دنبال جاری شدن سیل در هفته گذشته و قطع شبکه انتقال آب از جعفرآباد به سمت گرمی، تلاش مسئولان آبفا بر این شد تا شکستگی‌ها را در مسیر انتقال آب رفع کنند.
وی تصریح کرد: عمده مشکل ایجاد شده علاوه بر وارد آمدن خسارت به تأسیسات شهری و زمین‌های زراعی و باغات، مربوط به قطع آب در شهر گرمی و چندین روستا بود که در اواخر هفته گذشته ترمیم مسیر آبرسانی انجام و از هفته جاری آب پایدار در مناطق مختلف شهری برقرار شده است.
فرماندار شهرستان گرمی گفت: در مدت قطعی آب سعی کردیم با استفاده از تانکر سیار آبرسانی و همچنین توزیع آب بسته بندی به یاری همشهریان بشتابیم و در روستاها نیز این کار با تلاش گروه‌های جهادی انجام شد.
مولایی افزود: با تأکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مسئولان امر مصمم هستند تا آب شرب گرمی و روستاها را به شکل مطمئن از سد عمارت تأمین کنند که در این زمینه طراحی‌های مناسبی نیز در حال انجام است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم به سرعت زمینه اجرایی این طرح فراهم آید تا در بروز حوادث مختلف در مسیر انتقال آب از جعفرآباد و کانال‌های آن به شهر گرمی و روستاها مشکلاتی به وجود نیاید.
مولایی اضافه کرد: به دنبال جاری شدن سیل گروه‌های جهادی با حضور در منطقه سعی کردند تا امدادرسانی را در حوزه‌های مختلف انجام دهند و ادامه این تلاش‌ها را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان احتمالی شاهد و ناظر هستیم.
فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: سعی ما بر این است تا با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و طرح موضوعات غیرواقعی در فضای مجازی، امدادرسانی را به سرعت انجام داده و آب پایدار را در شهر و روستاها برقرار کنیم که انتظار می‌رود اهالی نیز در مصرف آب صرفه جویی لازم را داشته باشند. امیدوارم از خبر آب شرب گرمی برقرار است/ رفع ناپایداری‌ها در ۲ روز
گذشته
راضی بوده باشید.

آب شرب گرمی برقرار است/ رفع ناپایداری‌ها در ۲ روز
گذشته  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۰۶ ۰۲:۳۹:۵۱