آب‌رسانی به ۱۲۵ روستای لرستان توسط سازمان بسیج
سازندگی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آب‌رسانی به ۱۲۵ روستای لرستان توسط سازمان بسیج
سازندگی
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد فولادوند امروز پنج شنبه در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در لرستان، اظهار داشت: قرارگاه آب روستایی سازمان بسیج سازندگی لرستان کار آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان را در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده در این رابطه ۴۲۵ میلیارد تومان است، عنوان کرد: فعلاً نیمی از این اعتبار به استان اختصاص پیدا کرده است.
مسئول قرارگاه آب سازمان بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان دلفان، سه مجتمع آبرسانی «میربگ»، «دمباغ» و «چراغ» در دستور کار قرار گرفته گفت: در این راستا خط انتقال مجتمع «میربگ» و «دمباغ» به طول ۳۰ کیلومتر اجرا شده است.
فولادوند، بیان داشت: این مسیر ۹ مخزن آب دارد که سه مورد از آنها عملیاتی شده و کار اجرایی در بقیه این مخازن آب در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه کار شبکه توزیع برای نصب کنتور و… در این مسیر در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: همچنین پنج کیلومتر خط انتقال مجتمع «چراغ» اجرا شده است، ما بقی آن به دلیل وجود معارض در حال پیگیری برای اجرا است.
مسئول قرارگاه آب سازمان بسیج سازندگی لرستان با اشاره به حفر دو حلقه چاه در دو مجتمع «میربگ» و «دمباغ»، افزود: رفع معارض در مسیر دو مجتمع، آغاز دو ایستگاه پمپاژ و… از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای عملیاتی شدن سه مجتمع آب رسانی یاد شده است. امیدوارم از خبر آب‌رسانی به ۱۲۵ روستای لرستان توسط سازمان بسیج
سازندگی
راضی بوده باشید.

آب‌رسانی به ۱۲۵ روستای لرستان توسط سازمان بسیج
سازندگی  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۵ ۰۲:۴۶:۱۹