نکات مهم در مورد آبنمای سنگی دیواری و آبنمای شیشه ای دیواری

آیا تابه‌حال به زیبا­سازی هر چه بیشتر منازل یا محیط زندگی خود فکر کرده­اید؟ ساخت آبنما در محیط زندگی شما به دلیل ویژگی­های آب از قبیل صدا، جریان آب و بافت باعث طبیعی جلوه دادن محیط اطراف شما می­شود. ازجمله این آبنماها می­توان به آبنما دیواری اشاره کرد.

از انواع آبنماها نوع سنگی آن زیبا، پرکاربرد و پرطرفدار است. از دیگر ویژگی­های آبنمای سنگی دیواری پاک‌سازی هوا است. کاربرد آبنمای سنگی دیواری در لابی رستوران­ها و شرکت­ها است.

آبنمای سنگی دیواری
آبنمای سنگی دیواری

 

علاوه بر حس آرامشی که در آبنمای سنگی دیواری وجود دارد می­توان با نورپردازی مناسب زیبایی آن را دوچندان کرد. جنس سنگ در آبنمای سنگی دیواری پوکه معدنی است و این پوکه­ها بهتر است در اندازه­های مختلف استفاده شوند تا زیبایی طراحی شما دوچندان شود. از ویژگی­های پوکه­های معدنی می­توان به مقاومت در برابر فرسایش ناشی از آب، مقاومت در برابر تغییرات دما، وزن کم و عدم پوسیدگی در برابر آفتاب اشاره کرد. شما می­توانید به سایت گل۲۴  به آدرس  gol24.irمراجعه کرده و آبنمای سنگی دیواری موردنظر خود را سفارش دهید.

 

کلیات آبنمای شیشه­ای دیواری

هنگامی‌که یک آبشار شیشه­ای داخلی یا آبنمای شیشه­ای دیواری را در فضای خانه­ی خود نصب می­کنید، فوراً ظاهر کلی و امکانات خانه خود را ارتقا داده­اید؛ زیرا ویژگی­های آب حس ظرافت و آرامش را به هر فضایی می­بخشد. هنگامی‌که این دیوار آبی از جنس شیشه ساخته‌شده باشد، می­توانید از فضای شیکی که برای خود ساختید، لذت ببرید.

 

آبنمای شیشه­ای دیواری
آبنمای شیشه­ای دیواری

 

آبنمای شیشه­ای دیواری با ویژگی­های خاص خود به‌راحتی با دکوراسیون خانه شما مطابقت پیداکرده و ماهیت شفافیت شیشه ظاهری باز به فضای خانه­ی شما می­بخشد که برای هر سبک تزئینی مناسب است. نور طبیعی به‌راحتی از آبنمای شیشه­ای دیواری عبور می­کند، بنابراین می­توانید به این طریق فضای خود را روشن و جذاب کنید. در صورت تمایل می­توانید از نورپردازی رنگی یا برای قاب آن از استیل ضدزنگ استفاده کنید. شیشه روشن باعث می­شود که چراغ­ها از درون آن بدرخشند. با تغییر رنگ یا روشنایی نور، هر زمان که بخواهید، می­توانید ظاهر آن را تغییر دهید. از آبنمای شیشه­ای دیواری برای خانه، مطب، مرکز پزشکی، هتل، مرکز همایش یا سایر محل­ها استفاده می­شود.